اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW

15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ناموجود

ناموجود

قیمت محصول:​

۳۶,۷۲۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW

برای آن که بتوانید قهوه و نوشیدنی های خوش طعمی که بر پایه قهوه تهیه می شوند را به راحتی آماده کنید و از نوشیدن آن ها لذت ببرید می توانید از اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW استفاده نمایید. این دستگاه با قابلیت های منحصربفردی تولید شده و می توان در محل کار و یا کافی شاپ نیز از آن استفاده کرد. ویژگی های این محصول را در متن زیر بخوانید.

مشخصات اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW

این دستگاه با بدنه ای از جنس استیل در تلفیق با پلاستیک مشکی رنگ تولید شده است و علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار است. این اسپرسوساز از توان مصرفی 1300 وات برخوردار بوده و با تولید فشار بخار 15 بار عملکرد بی نظیری در تهیه قهوه دارد. برای اسپرسوساز مدل EQ.3 s300 زیمنس دو نازل طراحی شده و می توان درکمترین زمان انواع نوشیدنی ها را به کمک این دستگاه تهیه کرد.

پنل تنظیمات اسپرسوساز زیمنس مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW در قسمت بالای بدنه قرار دارد و کلیدهایی که برای آن طراحی شده است همگی لمسی می باشند. یک صفحه نمایشگر نیز برای این قسمت در نظر گرفته شده که می توانید موارد انتخابی را مشاهده کنید. شما از این قسمت می توانید تعداد فنجان های قهوه و نوع قهوه و همچنین میزان غلظت نوشیدنی خود را تعیین کرده و دستور تهیه آن را صادر کنید.

در کنار هر کلید چراغ نشانگر کوچکی تعبیه شده است که فعال بودن ان را به کارببر نشان خواهد داد. همچنین در این قسمت یک کلید مخصوص زسوب زدایی دستگاه طراحی شده که با فشردن آن در بازه زمانی مشخص عملیات رسوب زدایی در دستگاه انجام خواهد شد.

اسپرسوساز SIEMENS کد TI303203RW دارای یک آسیاب قهوه می باشد که تیغه هایی از جنس سرامیک برای آن در نظر گرفته شده و در کمترین زمان می تواند دانه های قهوه را بر اساس درجه دلخواه شما خرد و پودر نماید.

تفاوت تیغه های سرامیکی با فلزی آن است که در هنگام خرد کردن دانه های قهوه داغ نشده و از طول عمر بالاتری برخوردارند. مخزن پودر قهوه که برای این دستگاه در نظر گرفته شده 250 گرم گنجایش دارد.

در قسمت بالای اسپرسوساز مدل EQ.3 s300 زیمنس یک صفحه نیز برای گرم کردن فنجان در نظر گرفته شده که شما می توانید قبل از آماده شدن نوشیدنی تان، فنجان خود را گرم کرده و بخصوص در روزهای سرد از گرمای مطبوع نوشیدنی لذت ببرید.

از ویژگی های خوب اسپرسوساز زیمنس مدل EQ.3 s300 می توان به عملکرد ساده OnePort اشاره کرد، با این قابلیت تمامی لوله های دستگاه که قهوه و نوشیدنی هنگام آماده شدن از آن عبور می کند، شست و شو و تمیز شده و بنابراین هر بار قهوه از آب تمیز تهیه شده و از مسیری بهداشتی عبور خواهد کرد و طعم مانده ای نخواهد داشت.

یکی از نکات مهمی که در عطر و طعم قهوه اسپرسو و سایر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه تهیه می شوند موثر است دمایی است که قهوه در آن آماده می شود.

قهوه باید در دمای مشخصی تهیه شود تا عطر و طعم آن آشکار گردد. درجه حرارت ایده آل برای دم آوری  مناسب اسپرسو بین 90 تا 95 درجه سانتی گراد است. اگر درجه حرارت پایین باشد، آن طور که باید طعم قهوه باز نمی شود و اگر بیش از این باشد قهوه مزه سوختگی و یا تلخی پیدا خواهد کرد.

اسپرسوساز اتوماتیک زیمنس مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW با برخورداری از سیستم SensoFlow آب را به دمای مناسب رسانده و این گرما را تا انتهای زمان دم آوری قهوه اسپرسو حفظ می نماید و طعم و عطر عالی قهوه را برای شما تضمین می نماید.

با استفاده از عملکرد OneTouch در اسپرسوساز SIEMENS کد  TI303203RW تنها با لمس یک کلید می توانید انواع نوشیدنی ها مانند اسپرسو، ماتسیاتو لاته، کاپوچینو و همچنین شیر داغ، کف شیر و آب جوش را در مدت زمان کم و با درجه دمای دلخواه آماده کنید.

همچنین با استفاده از قابلیت milkPerfec در اسپرسوساز حرفه ای زیمنس می توانید کف شیر پرحجمی را برای نوشیدنی خود تهیه کنید. این قابلیت کمک می کند تا به صورت اتوماتیک شیر در لیوان شما کف کرده و این کف با غلظت و بافتی که دارد تا مدتی طولانی روی نوشیدنی شما باقی بماند.

مخزن شیر این دستگاه را می توان جدا کرده و در ماشین ظرفشویی شست و شو نمود.

از دیگر ویژگی های اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW که پیشتر نیز به آن اشاره شد، سیستم calc'nClean است. با استفاده از این قابلیت و تنها با لمس یک کلید، در بازه های زمانی مشخص دستگاه تمیز شده و دوام و طول عمر آن تضمین خواهد شد.

اسپرسوساز زیمنس مدل EQ.3 s300 دارای یک مخزن آب می باشد که در حدود 2.4 لیتر گنجایش داشته و می توان آن را برای شست و شو از دستگاه جدا کرد و پس پر نمودن در جای خود قرار داد. آب تازه و تمیز مخزن کمک می کند قهوه ای که در این اسپرسوساز آماده می کنید از عطر و طعم دلپذیری برخوردار باشد.

از طریق پنل تنظیمات اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW می توان دو نوع نوشیدنی را هم زمان برای خود و مهمانتان انتخاب کنید.

همچنین می توانید سینی این دستگاه که فنجان ها روی آن قرار می گیرند را بر اساس میزان نوشیدنی و لیوان یا فنجان خود تنظیم نمایید. این سینی را می توان از دستگاه جدا کرده و آن را شست و شو کرد.

به همراه اسپرسوساز SIEMENS یک فیلتر آب Brita ارائه شده که می توانید در صورت دلخواه از آن استفاده کنید، این فیلتر کمک می کند املاح موجود در آب کاهش پیدا کرده و موارد اثرگذار روی عطر و طعم قهوه حذف شده و عطر آن بیشتر شود، ضمن آن که طول عمر دستگاه را نیز تضمین می نماید.

اسپرسوساز کاملا حرفه ای و با کیفیت زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW را می توانید از فروشگاه اینترنتی لوترا خریداری کنید.

 

Colors

Brand

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز زیمنس SIEMENS مدل EQ.3 s300 کد TI303203RW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی