جاروبرقی آاگ AEG مدل VX9-4-5ST

دسته:
12 نفر در حال مشاهده محصول هستند
برچسب:

ناموجود

ناموجود

قیمت محصول:​

۱۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

جاروبرقی آاگ AEG مدل VX9-4-5ST

جاروبرقی یکی از آن وسایلی است که به شما کمک می کند تا خانه ای تمیز و آراسته داشته باشید. برای خرید جارو برقی لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. شرکت آاگ که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، جاروبرقی های منحصر بفرد و با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است که در ادامه این مطلب می توانید با کارکرد جاروبرقی آاگ AEG مدل VX9-4-5ST آشنا شوید.

مشخصات جاروبرقی آاگ AEG مدل VX945ST

این محصول با قدرت مکش 460 وات از کلاس بهره وری انرژی A بهره مند می باشد که تا حد بسیار زیادی در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می کند و عملکرد بسیار مناسبی در جمع آوری گرد و غبار خواهد داشت.

جاروبرقی آاگ مدل VX9 4 5ST با عملکردی که دارد صدای بسیار کمی تولید می کند و صدایی در حدود 69 دسی بل دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک محکم و مقاومی به رنگ سورمه ای تولید شده است و زیبایی خاصی دارد. لوله این جاروبرقی از جنس پلاستیک تولید شده و در قسمت اتصال به بدنه دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و به این ترتیب در حین کار پیچ و تاب نمی خورد و دچار آسیب نمی شود.

نوع کیسه در نظر گرفته شده برای جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-5ST از نوع S-BAG بوده دارای مخزن گرد و غبار کیسه ای با گنجایش 5 لیتر می باشد و می تواند میزان زیادی از گرد و خاک را در خود جای دهد. این کیسه ها بعد از پرشدن نیز می توانند مقدار بیشتری گرد و خاک را درون خود جای دهند و سپس شما اقدام به خالی کردن آن ها نمایید.

برای جاروبرقی مدل VX9-4-5ST آاگ نشانگری در نظر گرفته شده است که می توان از این طریق از میزان پر شدن کیسه مطلع شد. چرخ های نرم در نظر گرفته شده برای این محصول کمک می کند تا جارو برقی بتواند به راحتی روی سطوح مختلف مانند سرامیک و فرش و .. حرکت کند.

برای خرید جاروبرقی مناسب و اطلاع از نکات مهمی که یک جاروبرقی با کیفیت باید از آن برخوردار باشد می توانید به راهنمای خرید این محصول که در مجله اینترنتی لوترا درج شده است مراجعه نمایید. جاروبرقی آاگ AEG مدل VX9-4-5ST را می توانید اکنون از فروشگاه اینترنتی لوترا به صورت آنلاین خریداری نمایید.

وزن 6000 کیلوگرم
Brand

Colors

Automatic_wire_collector

Control_handle

Electric_vacuum_cleaner_bag

Output_filter_type

Number_paddles

Sound_range

Number_wheels

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی آاگ AEG مدل VX9-4-5ST”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی