همزن سیلیکونی توهانا TOHANAطرح دسته رزگلد متالیک مدل THN49020

12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

۷۹,۹۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

همزن سیلیکونی توهانا TOHANAطرح دسته رزگلد متالیک مدل THN49020

همزن ها محصولاتی هستند که برای آشپزی بسیار لازم و ضروری می باشد و در هر خانه ای یکی از انواع همزن های برقی یا دستی باید باشد تا بتوان مواد غذایی را برای پخت کیک و سایر غذاها با هم مخلوط کرده و یا آماده نمود.
برند ترکیه ای توهانا محصولات جدیدی را طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است که همزن های سیلیکونی با دسته های فلزی متالیک یکی از آنهاست.

شما با همزن سیلیکونی tohana می توانید انواع مواد غذایی مانند تخم مرغ و .. را با یکدیگر مخلوط کرده و برای پخت انواع غذا و کیک و شیرینی یا دسرها از آن استفاده نمایید.
دسته این همزن طوری طراحی شده است که در زمان طولانی کار، دست شما را خسته نمی کند.

اگر به آشپزی و پخت کیک و شیرینی جات و تهیه انواع دسر برای پذیرایی از خانواده و مهمانانتان علاقمندید و مایلید که محصولاتی کاربردی و زیبا برای آشپزخانه خود تهیه نمایید که مقاوم نیز باشد بهتر است محصولات توهانا را انتخاب نمایید زیرا این برند بسیار خاص و زیباست و علاوه بر کارایی مناسبی که دارد زینت بخش آشپزخانه شما نیز خواهد بود.

همزن سیلیکونی توهانا tohana کد 49020 از جنس سیلیکون و منعطف بوده و دارای دسته هایی از جنس فلز و به رنگ نقره ای و رزگلد متالیک و براق می باشد. دسته های این محصول به شکلی ظریف و زیبا ساخته شده و بسیار سبک می باشد به طوری که دست شما را هنگام کار خسته نخواهد کرد. همچنین در انتهای دسته فضایی برای آویزان کردن محصول در نظر گرفته شده است.

همزن دستی سیلیکونی توهانا tohana به آسانی شسته و تمیز می شود و بوی مواد غذایی را به خود نمی گیرد و شما می توانید به راحتی برای هم زدن هر نوع مواد غذایی از آن استفاده نمایید.
همزن سیلیکونی tohana کد THN49020 با جنس سیلیکونی اش در برابر حرارت مقاوم بوده و در مقایسه با همزن های پلاستیکی کارایی مناسب تری خواهد داشت.
برای سفارش این محصول بسیار شیک و کاربردی از فروشگاه اینترنتی لوترا می توانید هم اینک اقدام نموده و آن را خریداری نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن سیلیکونی توهانا TOHANAطرح دسته رزگلد متالیک مدل THN49020”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی