سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202

13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ناموجود

قیمت محصول:​

تماس بگیرید

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202

سماور برقی ریوالد ساخت کشور انگلستان بوده و از طرح ها و مدل های متنوعی برخوردار است. برای خرید سماور برقی مناسب، علاوه بر شکل ظاهری نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که دانستن آن ها به شما جهت یک خرید خوب کمک خواهد کرد. ما در ادامه به معرفی سماور برقی ریوالد مدل پرنسس می پردازیم تا بتوانیم به انتخاب بهتر شما کمک نماییم.

ویژگی سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202

جنس بدنه کتری این سماور برقی از جنس پلاستیک محکم و مقاومی تهیه شده است که در برابر حرارت دچار آسیب نمی شود، در قسمت پایه این محصول به کارگیری کمربندی از جنس استیل این محصول را زیباتر کرده است. این سماور برقی دارای پایه می باشد به طوری که به راحتی روی کابینت و یا هر سطح صاف دیگری می توانید آن را قرار دهید.

سماور برقی ریوالد مدل پرنسس در حالت جوش آور 1700 وات و در حالت گرم نگهدار نیز 185 وات انرژی مصرف می کند که این سیستم کمک می کند تا 90% در مصرف برق صرفه جویی گردد.
کف این محصول از جنس استیل بوده و زیر آن المنت هایی به کار رفته که از نوع استریکس و روکش دار می باشد.

این المنت ها ساخت کشور انگلستان بوده و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و کمک می کند تا آب داخل کتری سریع جوش بیاید. سپس دستگاه به طور اتومات به وسیله ترموستاتی که برایش در نظر گرفته شده خاموش می شود.

همچنین برای سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202 کلیدی در نظر گرفته شده است که شما می توانید با انتخاب آن سماور را در حالت گرم نگهدار قرار دهید و به این شکل آب و چای را برای مدت طولانی گرم نگهدارید بدون آن که لازم باشد دستگاه را در حالت جوش قرار دهید.
تمامی سماورها و چای سازهای برقی ریوالد دارای یک ویژگی خاص می باشند و آن هم برخورداری از سیستم کاهنده برق است. بنابراین شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از مصرف بیش از حد برق نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

کتری سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202 دارای گنجایش 3.5 لیتر می باشد و شما می توانید میزان چای زیادی را به وسیله آن فراهم آورید. این محصول می تواندبرای محیط های کاری و یا خانواده هایی که دارای جمعیت زیادی هستند مناسب باشد. با این میزان گنجایش آب می توان در حدود 25 فنجان چای آماده نمود.

روی بدنه کتری سماور برقی ریوالد کد800202 نشانگری در نظر گرفته شده که می توان از میزان آب درون کتری اطلاع یافت. همچنین کتری سماور برقی ریوالد دارای درب مجزایی می باشد که می توان را به عنوان کتری جداگانه نیز مورد استفاده قرار داد.

قوری سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس دارای ظرفیت 1.2 لیتر و از جنس چینی با کیفیتی می باشد که روی آن طرح گل نقش بسته است.
برای داخل این قوری یک صافی از جنس استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده است که می توان آن را به راحتی بیرون آورده شست و دوباره مورد استفاده قرار داد ضمن آن که می توانید انواع چای و دمنوش ها را را درون آن آماده نمایید بدون آن که ذره ای تفاله وارد فنجان چای شما گردد.

برای سماور برقی ریوالد کد 800202 یک سینی کوچک به عنوان چکه گیر در نطر گرفته شده است که در صورت چکه احتمالی از شیر سماور آب درون آن جمع شده و سطح کابینت را خیس نخواهد کرد.
این سماور با کیفیت و زیبا را می توانید از فروشگاه اینترنتی لوترا به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید.

Brand

Colors

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سماور برقی ریوالد RIWALD مدل پرنسس کد 800202”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی